[TYPO3-UG Denmark] Direct_mail: send til andet end email feltet

Søren Andersen hacksaw at zpeed.dk
Wed Aug 15 16:55:34 CEST 2007

Hej Søren

Jeg er vist ikke helt frisk i dag, det skyldes selvfølgelig at jeg bruger
tcdirectmail, at du ikke kan skrive "Rå SQL".

Jeg har ikke leget med den extension, men synes det lader til at han kræver
at der er et email felt (klippet fra manualen):

Det ville jo være optimalt om der var et sted i TS, hvor man kunne definere
hvilket felt der var email feltet.

Du kan ikke selv bestemme hvilke felter den vælger, og så prøve at skrive
det, så den ser sådan ud:
Query: SELECT uid,pid,deleted,tx_s2w_cpemail as email FROM fe_users WHERE (
tx_s2w_cpemail LIKE
'%%') AND fe_users.deleted=0

Giver sikkert en fejl, men det er da et forsøg værd.

Med venlig hilsen
Søren Andersen