[TYPO3-UG Denmark] Min target adlyder ikke!

Kasper "kk[antispam]" at prolog.dk
Wed Aug 15 11:20:48 CEST 2007

Jeg bruger Clear FE cashe ja.

Hvis du prøver at kigge nu Søren, så har jeg ændret min constants, så de
ser således ud:

	# Default TYPO3 interne links åbner i samme vindue:
	#config.intTarget = _self

	# Default TYPO3 eksterne links åbner i nyt vindue:
	config.extTarget = _self

	# Indexed search søgeresultater og mailform bekræftigelsesside i samme
vindue:
	#PAGE_TARGET =

	#nogle "af menu" indholdstyperne (herunder sitemap) driller også, men
kommer under pisken med:
	#content.pageFrameObj = _self

	# Links indsat med RTE?en som default har samme vindue som target:
	#RTE.default.defaultLinkTarget = _self

	# Hvis man bruger CSS styled content kan man have brug for at sætte
følgende hårdt i sin template:
	#styles.content.links.target = _self

som nu bevirker at linksne fra min forside åbner i nyt vindue, men nu
åbner man ikke i nyt vindue når man klikker på ringen?!

Jeg kunne virkelig godt bruge en forklaring?

Mvh.
Kasper K.

Den 15.08.2007 kl. 10:55 skrev Søren Andersen <hacksaw at zpeed.dk>:

> Ja det skulle jeg også mene, det er jo ikke fordi der lige er kommet en
> update, som kan medføre fejlen, medmindre du kører en SVN version.
>
> Du har selvfølgelig tømt hele sidecachen og ikke bare forsidecache?
>
> Med venlig hilsen
> Søren Andersen

Sendt med Operas banebrydende postklient:
http://www.opera.com/mail/