[TYPO3-UG Denmark] Page is being generated

Søren Andersen hacksaw at zpeed.dk
Tue Aug 7 15:55:19 CEST 2007

Hej Simon

Jeg har ikke noget konkret tip til dig, men vil da gerne vide om det er
grundpakken der opfører sig sådan, eller om i bruger nogle plugins?

Jeg får dem nemlig aldrig, selvom jeg kører den lokalt eller på en hvilken
som helst server jeg har prøvet. Så mit bud er, at der er noget, der ikke er
sat rigtigt op.

Med venlig hilsen
Søren Andersen