[TYPO3-UG Denmark] Indexed search med forskellige resultater til brugere og ikke-brugere

Troels Kjær Rasmussen troels at linkfactory.dk
Mon Aug 6 14:41:14 CEST 2007

Mht til indexed search er det altid en god ting at lade en crawler med
dertil indrettet konfiguration håndtere indekeseringen og slå frontend
indeksering fra.

Det giver en langt bedre kontrol over indekset og løser bl.a. også
problemer med langvarig regenerering af index tabellen mv.

Læs mere herom i dokumentationen til indexed search, som giver en god
indsigt i et komplekst plugin, der alt for ofte bare leveres i en "ud af
kassen" løsning med dårlige og databasemæssigt dyre indekseringer til følge.

Link til dok:
http://typo3.org/documentation/document-library/extension-manuals/doc_indexed_search/2.10.0/view/toc/0/

mvh

Troels Kjær Rasmussen