[TYPO3-UG Denmark] realurl - 404 - url kan ikke dekodes, hvor er fejlen?

Søren Andersen hacksaw at zpeed.dk
Thu Aug 2 14:45:03 CEST 2007

Hej Anders

Umiddelbart har jeg svært ved at hjælpe dig videre.

Jeg har selv en shared source på min server, og index.php er et symlink til
den shared source på alle mine hoteller. Jeg kører med default .htaccess og
har altså ikke ændret noget i den. Det hele virker som det skal hos mig.

Virker dit hotel ikke når du bruger default .htaccess og slår realurl fra?

Med venlig hilsen
Søren Andersen