[TYPO3-UG Denmark] T3UG København - kursus - Integrationen af design og TYPO3 BE

Frits Lyneborg frits at bee3.com
Wed Apr 25 22:29:05 CEST 2007

Hej Alle,

Det har desvære ikke været helt let for os at få skrevet de rigtige ting ind, og jeg kan se på "sæbesiden" (http://www.t3ug.dk som jeg har noget svært ved at navigere rundt i) at der nu er forskellige oplysninger omkring aftenens program rundt omkring på siden. Det beklager jeg.

Det er det nedenstående som er det planlagte.

Mvh Frits / BEE3

Integrationen af design og TYPO3 BE<http://www.t3ug.dk/arrangementer/tilslutning/?tx_julleevents_pi1%5BshowUid%5D=13&cHash=fa063ffeda>