[TYPO3-UG Denmark] Kan /upload/pics slettes?

Christian Noval christian at noval.dk
Mon Apr 23 20:34:34 CEST 2007

Hej liste,

Nu er det ved at være tid til forårsrengøring, og jeg ser, at der er rigtig
mange dubletter af de samme billeder i /uploads/pics, f.eks. budget_1.gif,
budget_1_01.gif, budget_1_02.gif etc. Inden jeg laver problemer på mit site,
vil jeg lige spørge:
Hvordan kommer de netop der? Er det, når jeg uploader billeder via BE
(upload image i content element)? Og vigtigst af alt: kan jeg slette dem? De
ligger jo også ganske rigtigt i de directories, som jeg har lagt dem i.

På forhånd tak for hjælpen.

Mvh
   Christian