[TYPO3-UG Denmark] Macina searchbox og indexed search

Trine Buhl trine.buhl at mail.dk
Thu Apr 19 13:06:41 CEST 2007

Allan: Ja, der er data og søge på:

Records
      index_phash:     80
      index_words:     1504
      index_rel:     2295
      index_grlist:     81
      index_section:     89
      index_fulltext:     80

Peter : Samme søgning som fejler søgefeltet i templaten virker fint via
siden med
indexed search plugin!

Mvh. Trine

"Allan Jacobsen" <aja at danskespil.dk> skrev i en meddelelse
news:mailman.156997.1176970999.21067.typo3-ug-denmark at lists.netfielders.de...
Er der nogen data at søge på ?

Jeg har flere gange oplevet at en eller flere extensions gør at siderne ikke
kan caches og så bliver de ikke indexeret, hvad står det under Værktøjer ->
indeksering ?

Best regards/MVH
Allan Jacobsen
Infrastruktur, Danske Spil A/S