[TYPO3-UG Denmark] Oprydning af site

Christian Noval christian at noval.dk
Wed Apr 18 11:59:50 CEST 2007

Beklager, hvis det skulle være i en gammel tråd. Det forstår jeg ikke. Det
står perfekt hos mig, og subjektlinien er helt frisk. Søren har ganske ret
at det er en uorden at starte i en anden tråd, og det har du allerede gjort
opmærksomt på i dag, men heller ikke der havde jeg det problem, måske er det
noget med forskel i e-mail programmerne?

Mvh
   Christian