[TYPO3-UG Denmark] Oprydning af site

Christian Noval christian at noval.dk
Wed Apr 18 11:28:56 CEST 2007

Jeg sidder med et site og en udbyder, som brokker sig lidt over, at det
fylder for meget. Det er jo nok aldrig set før ;-)
Det er nu oppe at bruge over 1GB, hvilket er helt hen i vejret. Ser jeg
filerne igennem, så ligger der en massse, som jeg ikke rigtigt ved, hvad
laver der, og her håber jeg I kan hjælpe mig lidt inden jeg sletter med den
store pensel.
Specielt følgende har jeg spørgsmål om:
/uploads/pics/
Hvordan kommer disse billeder her? Er det, når de blot inkluderes i RTE'en?
Mange af dem ligger dobbelt. Spørgsmålet er, om jeg kan slette en masse her?

/typo3/temp
Kanon mange filer. Mange er gamle. Som temp directory kan jeg så slette dem,
og vil T3 så generere det nødvendige filer igen? Det mener jeg, men vil
gerne lige være sikker.

Mvh
   Christian