[TYPO3-UG Denmark] RTE

T myicqKATTE at bakkegmx.net
Tue Apr 17 09:49:31 CEST 2007

Henrik Andersen <hea at venstre.dk> wrote in
news:mailman.1.1176456791.12065.typo3-ug-denmark at lists.netfielders.de:

> Jeg har oprettet noget tekstindhold i RTE'en i Typo3 4.1.1 - en
> overskrift formatteret som Heading1 og et afsnit formatteret som
> heading3 - men på siden hvor teksten ligger der viser den bare tagsene
> h1 og h3 og laver dermed ingen formattering.
>
> Er der noget simpelt jeg har glemt at sætte korrekt op i forbindelse
> med brug af htmlArea RTE(1.5.2) i Typo3 4.1.1?

Vil det sige at den viser i output på siden
    	<h1>tekst</h1>

og i kildeteksten
    	&lt;h1&gt;tekst&lt;/h1&gt;

Jeg har samme problem, faktisk med en out-of-the-box
installation af Typo3.. og undres lidt over at Typo3 er
sat sådan op i dummy-pakken med en helt frisk installation.

Håber nogen ka gi et lille hint :)

- torben