[TYPO3-UG Denmark] CHC Forum og Captcha

Søren Andersen hacksaw at zpeed.dk
Mon Apr 16 16:55:36 CEST 2007

Hej Peter

Det lader til at den inkluderer captcha, men at dømme fra navnet er den også
designet til noget andet. Desværre lader den dog slet ikke til at virke, den
efterspørger en eller anden emicopopup.js som ikke eksisterer. Det hjalp
heller ikke at udkommentere den del. Så var der bare flere fejl.

Lader ikke til at den extension kan bruges til noget.

Med venlig hilsen
Søren Andersen