[TYPO3-UG Denmark] Frontend plugin med parametre

Mikael M. Hansen mhansen at cs.aau.dk
Wed Apr 11 19:52:36 CEST 2007

Tak for svaret.

Det er selvfølgelig en mulighed bare at ændre variablerne. Men jeg har
allerede værdierne i locallang_db.xml. Jeg må kunne hente dem derfra på
en eller anden måde. $this->pi_getLL er ikke nok, men værdierne må være
initialiseret og smidt i et array et eller anden sted i systemet?

Jeg har entries som følgende i locallang_db.xml:

<label
index="tt_content.tx_csaaudkcsinfosysteminternal_semesters.I.0">Datalogi
1</label>

Jeg håber at kunne gøre noget a la:
$this->pi_getLL("tt_content.tx_csaaudkcsinfosysteminternal_semesters.I.".$this->cObj->data['tx_csaaudkcsinfosysteminternal_semesters'])

Blot skal pi_getLL formentligt være en anden funktion?

MVH / Best regards

Mikael M. Hansen