[TYPO3-UG Denmark] RTE mener det er invalid links!

Kasper K. kk at [nospam]prolog.dk
Tue Apr 10 13:29:40 CEST 2007

Hej Peter,

Undskyld mit sene svar, men har været på en velfortjent påskeferie :)

Jeg har læst mig frem til følgende:
http://lists.netfielders.de/pipermail/typo3-dev/2006-September/020307.html
Hvor Kasper selv har svaret på spørgsmålet. Så jeg går ud fra at det er
fordi den tjekker om det er invalid?
Du har aldrig oplevet det samme måske?
Min RTE tvinger den style på det vha:
solid; BORDER-LEFT: red 2px solid; COLOR: black; BORDER-BOTTOM: red 2px
solid; BACKGROUND-COLOR: yellow">

Som den indsætter uvilkårligt.

Altså jeg vil gerne fortælle den at den skal lade være med at tjekke om
mine links er invalid og lad mig styrer det selv.

Mvh.
Kasper K.