[TYPO3-UG Denmark] da_newsletter_subscription - Kan ikke få den til at virke som jeg vil

Peter Klein peter at umloud.dk
Wed Apr 4 14:38:05 CEST 2007

Hej Lasse. Hvorfor bruger du/I ikke "sr_email_subscribe" som er en extension
som udvider "sr_feuser_register", så den kan bruges til tilmeldinger til
nyhedsbrev.

Den tager lidt tid at konfigurerer, men til gængæld kan den *NÆSTEN* alt ;)

--
Peter Klein/Umloud Untd

news:mailman.1.1175683838.10695.typo3-ug-denmark at lists.netfielders.de...