[TYPO3-UG Denmark] En ganske almindelig form, uden dikkedare.

Kasper K. kk at [dontspam]prolog.dk
Fri Sep 29 11:55:43 CEST 2006

Hey ppl,

Kan det virkelig være sandt at der ikke findes en extension til at lave
en simpel form, der er styret vha. en template og med multilanguage
funktion. Den skal hverken kunne maile eller søge eller gemme noget i
databasen. Den skal sende mig fra a til b. Altså fra en side til en
anden og vha. method="post" sende de indtastede data med.

Det er ikke et krav at den har multilanguage, da jeg bare kan lave 4
forskellige template til de 4 sprog, intet problem.

Men jeg skal kunne styre alle mine class'er forskelligt og derfor skal
den være styret fra en template.

Findes der virkelig kun løsninger som TMailForm og mailformplus, eller
selv at skulle kode den i html?

Med venlig hilsen
Kasper K.