[TYPO3-UG Denmark] tcdirectmail - sti til php cli og sidetype nyhedsbrev

klaus brinch klaus at hafnius.dk
Wed Sep 27 00:42:02 CEST 2006

Hejsa

Har kastet mig over TC Directmail efter at være blevet lidt træt af
Direct Mail.

I værktøjer > nyhedsbrev system får jeg at vide at stien til php er sat
til /usr/local/bin/php men at systemet er konfigureret til /usr/bin/php.
Hvor kan jeg rette den "system konfiguration"?

Lynx finder den fint efter at jeg satte stien ind i localconf.php, men
altså ikke php

Ydermere har jeg læst mig til at der efter installation af denne ext
kommer en ny sidetype der kan oprettes hvor hovedparten af konfig finder
sted, newsletter; den kan jeg ikke se, men der er en
nyhedsbrevsmodtagere. Hvordan får jeg den anden ind?

-Typo3 4.0.2
-TC Directmail 1.1.2
-php 5.1.2 AT /usr/local/bin/php

Venlig Hilsen