[TYPO3-UG Denmark] Re: Re: Re: Styring af typo3's egne classe benævnelser.

Kasper K. kk at [dontspam]prolog.dk
Tue Sep 26 15:29:44 CEST 2006

Tak Søren,

Jeg ville bare gerne vide om der var en måde at tilgå hver enkelt tag
på. Jeg har kigget hele min TOB igennem og jeg kan ikke finde der hvor
den wrapper <p> med class="bodytext". Hvordan får jeg fjernet sådan noget?
Kan jeg tilgå hver enkelt <p> tag hver for sig?

måske vha. af noget parseFunc som jeg ikke forstår?

Med venlig hilsen
Kasper K.