[TYPO3-UG Denmark] Templates i goof_fotoboek

Søren Andersen hacksaw at zpeed.dk
Sun Sep 24 22:45:41 CEST 2006

Hej liste

Jeg har efter længere tids søgen efter et passende galleri valgt at bruge
goof_fotoboek.

Jeg blev dog lidt skuffet over gallerivisningen, alle mine undergallerier
står bare i en lang liste. Template filen giver ingen mulighed for, f.eks.
at liste mine gallerier i 3 kolonner, ej heller synes jeg at kunne finde
nogen mulighed for at sortere efter navn.

Jeg er ret ny til typo3, har dog læst den officielle bog om systemet, så jeg
husker noget med XCLASS udvidelser, hvorfor jeg er påbegyndt at omskrive den
funktion, der skal vise listen over subgalleries.

Jeg ville dog lige høre om en eksisterende metode til pænere visning af
gallerier findes, eller om folk kunne være interesseret i at jeg skrev en
extension, som gav lidt flere muligheder for udseendet af ens fotoboek?

Med venlig hilsen
Søren Andersen