[TYPO3-UG Denmark] Menu i 3 levels, med level 1 + 2 horisontalt og level 3 vertikalt - med TemplaViola

Anders Kongsted typo3 at kongsted.dk
Fri Sep 22 08:27:12 CEST 2006

Hej Thomas.

Jeg må desværre melde pas. Jeg har selv et projekt der hedder at lære TV....

Håber at der er nogen i det danske land, som kan hjælpe dig... :-)

Go' weekend.

//Anders

Thomas Løjmann Jørgensen skrev:
Hej Anders,

Tak for et hurtigt svar.
Sorry for den manglene information, den kommer her.

Jeg benytter mig af TemplaVoila til at mappe mine forskellige "områder"
med (content, menu).
Jeg har der noget der hedder en menu og en sub-menu, hvor jeg kan mappe
disse 2 ting til forskellige steder.

Har navnet på disse områder noget at sige, for den TypoScript jeg sætter
ind under "Setup" når jeg trykker på det alm. Template modul?

Hvis jeg skal sætte koden ind andet sted, hvor er det i så fald? Det er
nemlig det eneste sted, jeg har fundet hvor jeg - ud fra hvad jeg har
læst mig til - giver mening at sætte menu koden ind, eller tager jeg
helt fejl?

--
Kind Regards,

Thomas Løjmann Jørgensen
Branteviksgatan 30
214 41 Malmö
Sweden

Cell: +45 60 81 04 04
Home: +45 36 99 04 20 / +46 (0)40-693 11 12

http://lojmann.dk - Personal Homepage
http://freelance4u.dk - CV and referances

Anders Kongsted wrote:
 > Hej Thomas.
 >
 > Nu har du ikke beskrevet så meget om hvordan din side er sat op.
 >
 > Her er lidt kode, som burde virke.
 >
 > På niveau 1 og 2 indsætter du temp.menu1 i toppen, og temp.menu2 i siden.

> [...]
setups, for at lære det bedre at kende.

f.eks. level 1+2 af min menu et sted og level 3 et andet sted.
vil lave: http://lojmann.dk/dump.jpg