[TYPO3-UG Denmark] Skifte banner op en enkletside

Søren Vedel sv at workhouse.dk
Thu Sep 21 08:39:39 CEST 2006

Hej Kenneth

Du kan bruge Object Browseren og så indsætte den pågældende linje i en
ny template, som du laver på de sider, hvor du vil have nyt topbanner.

fx hvis dit gamle billede ligger på:

page.10.10.10.file = fileadmin/template/bannerimages/banner1.jpg

så laver du følgende linjer på den nye side:

page.10.10.10.file >
page.10.10.10.file = fileadmin/template/bannerimages/banner2.jpg

Mvh
Søren Vedel
www.workhouse.dk