[TYPO3-UG Denmark] Stadig problemer med sprogskiftet

Søren Vedel sv at workhouse.dk
Thu Sep 14 23:43:43 CEST 2006

Hej Kasper,

Nej, det tyder på, at det fungerer på den måde, som du beskriver. Du kan
  se det på mit site. Der har jeg efterhånden fået oversat de fleste
titler, men som Kasper Skårhøj skriver i sin brugervejledning til
one-tree konceptet, så kræver det en hel del disciplin! Men jeg synes,
at det er ret lækkert, at man skifter sprog uden at "rykke tilbage til
start" hvergang ;-)

MVh
Søren Vedel
www.workhouse.dk