[TYPO3-UG Denmark] Flytning af site

Stefan Kreisberg stefan at nospam-linkfactory.dk
Wed Sep 13 19:44:31 CEST 2006

Stefan Kreisberg wrote:

> Beskriv hvordan du dumper og fra hvilke MySQL + Typo3 versioner - det
> letter svaret lidt.
>
> vh Stefan

Glemte jo lige at sige at årsagen naturligvis er at både Typo3 og MySQL har
skiftet opførslet i forhold til hvordan der gemmes i DB. Fremtiden er
UTF-8, men et forslag/udkast til et "gammeltdaws sikkert dbdump" kan være
at benytte "compatible" og evt. character sets ala:

mysqldump --create-options --compatible=mysql40
        --default-character-set=latin1 --set-charset=latin1
        --skip-opt -uusername -p*** dbname > outfile.sql

Held og lykke.

--

vh Stefan Kreisberg, a.k.a. Strato