[TYPO3-UG Denmark] Bøvl med "one-tree-fits-all-languages" konceptet

Kasper K. kk at [dontspam]prolog.dk
Mon Sep 11 15:57:45 CEST 2006

Hej igen,

Skulle der nu sidde nogle derude med samme spørgsmål, kan jeg berolige
Jer. Det virker helt som det skal. I skal bare huske at 'unhide' det
alternative sprog. Dette gøres ved at klikke på web>list og så root
siden. Derinde kan man hurtigt overskue om et sprog er skjult eller ej.

Skulle Kasper S. eller en med magten til at ændre dokumentationen for
dette, ville det være super hvis det kunne komme til at fremgå af
dokumentationen :)

Med venlig selv-hjælpene hilsner
Kasper K.

- Dette er endnu et godt eksemple på, at bliver man ved længe nok, skal
man nok selv ende med at finde løsningen ;)