[TYPO3-UG Denmark] blanke sider efter update

Torin Finnemann Jensen ximi at daimi.au.dk
Mon Sep 11 12:38:29 CEST 2006

Tonni Aagesen wrote:

> "Blanke" sider tyder på en php-specifik fejl. Hvad står der i din
> error_log ?

Tak skal du have - jeg har desværre ikke adgang til apaches log, så vidt
jeg lige kan skønne, da jeg er låst i mit eget home dir. Men jeg satte
[SYS][displayErrors] = 1 og får:

Warning:
main(PATH_BE_fh_library/sysext/cms/tslib/class.fhlibrary_pibase.php):
failed to open stream: No such file or directory in
/home/user/websites/dev.domain.dk/typo3conf/ext/tt_products/pi1/class.tx_ttproducts_pi1.php
on line 51

Fatal error: main(): Failed opening required
'PATH_BE_fh_library/sysext/cms/tslib/class.fhlibrary_pibase.php'
(include_path='.:/usr/share/php:/usr/share/pear') in
/home/user/websites/dev.domain.dk/typo3conf/ext/tt_products/pi1/class.tx_ttproducts_pi1.php
on line 51

Så tilsyneladende en tt_products fejl. Nogen hjælp at hente her? Mangler
der noget, som tt_products er afhængig af?

Som sagt er siden dev.domain.dk en klon af www.domain.dk - dev er dog
blevet opgraderet til 4.0.1 mens www var 3.8. I forbindelse med
opgraderingen af versionen "forsvandt" alle extensions fra dev, så jeg
har hentet nogle .t3x filer og tilføjet.

Tidligere kørte siden med tt_products 1.2.7 (hvis jeg ikke husker galt).

Med venlig hilsen
Torin