[TYPO3-UG Denmark] Bruger relateret billedgalleri.

Toke Herkild th at concare.net
Mon Sep 11 08:40:59 CEST 2006

Hej Liste.

I forbeindelse med et nyt projekt skal jeg bruger et billedgalleri, hvor den enkelte bruger skal kunne oploade billeder og disse skal så arkiveres med en relation til brugeren eg: site_root/gallery/$user_id
Samt en eller anden form for DB til yderligere data er der nogen der har lavet dette før og har et forslag til hvilket galleri der vil være det bedste til denne løsning eller om jeg må bide tænderne sammen og lave det selv ?

Mvh
Toke Herkild

 <http://www.concare.net/logo.gif>
Concare it  <http://www.concare.net/mail-bullet.gif>  Humleorevej 10, Vigersted  <http://www.concare.net/mail-bullet.gif>  DK-4100 Ringsted
Tlf. (+45) 43 71 39 99  <http://www.concare.net/mail-bullet.gif>  Fax. (+45) 43 71 39 98

Mail: th at concare.net <mailto:th at concare.net>   <http:///>  Web: www.concare.net <http://www.concare.net/>

This E-mail and the information it contains, is intended to be a privileged and confidential communication only to the person or entity to whom it is addressed. If you have received this E-mail in error, please notify us by telephone and destroy the E-mail.