[TYPO3-UG Denmark] Extension mangler - danp_libs

Peter Klein peter at umloud.dk
Wed Sep 6 14:19:23 CEST 2006

Hej Jesper.

Du kan gå ind på dit site via FTP, og downloade "localconf.php" fra mappen
"typo3conf"
Den retter du så lokalt, så der ikke er nogle referencer til
"danp_documentdirs"
Derefter uploader du den igen til sitet, og sletter ALLE filer i "typo3conf"
der hedder noget som "temp_CACHED_blabla"
Så skulle du kunne logge ind i BE igen..

--
Peter Klein/Umloud Untd

news:mailman.1.1157540398.19190.typo3-ug-denmark at lists.netfielders.de...