[TYPO3-UG Denmark] Captcha Library eller freeCap CAPTCHA

Peter Klein peter at umloud.dk
Tue Sep 5 12:32:38 CEST 2006

Hej Jon.

Der findes også en forbedret udgave af Kaspers version, som Bernhard Kraft
har lavet..
http://think-open.org/kraftb/index/T3X_captcha-1_0_0-kb.t3xJeg har kun
prøvet den originale, hvor det var ret svært at tyde koden, men det skulle
være rettet i Bernhards vers..Ang opsætning, så kan jeg næsten gætte at du
ikke har kigget i manualen til nogle af de extensions, for det står
altsammen beskrevet i manualen.-- Peter Klein/Umloud Untd"Jon Langeland"
news:mailman.991.1157451096.6911.typo3-ug-denmark at lists.netfielders.de...