[TYPO3-UG Denmark] Opsætning af news

Dennis C typo3 at cassoee.dk
Sat Sep 2 08:05:31 CEST 2006

Hej

Er ny indenfor typo3 og er ved at opsætte tt_news. Gjorde det for et par
uger siden på min egen pc og det gik fint, men nu forsøger jeg på en
hjemmeside, jeg har hostet ude i byen og kan ikke få det til at fungere.

Har gjort følgende:

Included extension tt_news

Lavet en mappe til news og news categories, og oprettet et par stykker af
hver.

I templaten har jeg tilføjet CSS-based tmpl og default CSS-styles

Har opsat General Record Storage page til min mappe med news og news
categories

Indsat news plugin’et på siden, herunder har jeg valgt:

                      Display: Latest

                      Order: Date/Time

                      Ascending

                      Category mode: Show all

                      Category selection: Har jeg valgt alle

                      Starting point: news-mappen

Jeg kan se overskriften på nyhedsblokken, men selve indholdet fylder 0
linier, altså intet at se.

Er der en, der vil fortælle mig, hvad jeg mangler at opsætte.

Mvh

Dennis