[TYPO3-UG Denmark] Automatisk indsættelse af billeder i BORDER

Morten Hagh morten at hagh.dk
Tue Oct 31 10:42:39 CET 2006

Hej list,

fik ikke svar tidligere så prøver lige igen, med en anden forklaring.

Mit ønske er at der automatisk bliver indsat et billede i BORDER column
som et topimage, istedet for at bruger manuelt skal vælge BORDER og image
element og vælge billedet på serveren.
Dette er jo sådan set ikke det store problem med TS.

_Men_, der er forskellige billeder afhængigt af hvilket menupunkt man er på.
Samtidig skal billedet selvfølgelig også være på alle menupunktets
undersider.

Altså, på forsiden er der et billede af noget og under Nyheder, og
Nyheders tilhørende subpages, et billede af noget andet og under Kontakt,
et billede af noget helt tredje.

Hvordan kan jeg få dette til at fungere?

--
MVH
Morten Hagh