[TYPO3-UG Denmark] page tree vises ikke i backend mere?

Thomas Løjmann Jørgensen typo3 at lojmann.dk
Sun Oct 29 00:08:39 CEST 2006

Hej,

Jeg har sat en typo3 installation op som bare virker, dejligt dejligt.

Her til aften lagde jeg så et plugin men da det opførte sig sært,
fjernede jeg det igen og redigerede lidt mere.

Da jeg ville oprette en ny underside, blev den bare ved med at reloade
når jeg trykkede på den template jeg ville bruge.
Nå underligt, loggede ud og ind igen.

Nu kan jeg så ikke se mit page tree, dvs. jeg kan ikke rediger nogle som
helst sider, hvilke jo ikke er så sjovt (specialt når man lige har
fundet en fejl på 2 sider :)))

Nogle som ved hvad det kan være, hvorfor og hvordan jeg får mit page
tree tilbage igen?

--
Kind Regards,

Thomas Løjmann Jørgensen
Branteviksgatan 30
214 41 Malmö
Sweden

Cell: +45 60 81 04 04
Home: +45 36 99 04 20 / +46 (0)40-693 11 12

http://lojmann.dk - Personal Homepage
http://freelance4u.dk - CV and references