[TYPO3-UG Denmark] Ingen billeder

Johnny Holm Jorsal Johnny at holm-jorsal.dk
Fri Oct 27 00:21:35 CEST 2006

Som nybegynder i TYPO3 kæmper jeg mig stadig rundt i denne jungle af et paradis af muligheder, og pludselig går det op for mig at jeg ikke kan vise billeder, hvis jeg oploader .jpg filer kan jeg se at de ligger der men selvom jeg har miniature slået til får jeg bare en hvid firkant med et rødt kryds i, som om den ikke kan se filen. hvis jeg ligger et billed ind på en side sammen med noget tekst kan jeg bare ikke se billedet men teksten er der stadig. Er det bare en eller anden indstilling jeg ikke har fået sat, eller hvad kan der være galt.
Med venlig hilsen
Johnny