[TYPO3-UG Denmark] Produktdatabase

[EBA-SCA]Gefion gefion at eba-clan.net
Fri Oct 20 10:09:21 CEST 2006

Hej alle

Som nybegynder i TYPO3 vil jeg tillade mig at stille gruppen et spørgsmål

Jeg er på udkig efter en database extension hvor jeg kan præsentere
forskellige produkter.

Det er IKKE en shopløsning jeg leder efter, men muligheden for at præsentere
produkter på nogle af mine sider.

De oplysninger jeg gerne vil kunne indtaste i hvert element er: <Billede> -
produktnavn – beskrivelse – farvemuligheder – størrelser – pris

Henvisninger til færdige extensions eller links til muligheden for selv at
programmere ovenstående for en nybegynder modtages med kyshånd.

På forhånd tak for hjælpen

Claus