[TYPO3-UG Denmark] Præsentation af salgsemner

Johnny Holm Jorsal Johnny at holm-jorsal.dk
Tue Oct 17 21:41:26 CEST 2006

Hej igen
Jeg har tidligere forsøgt at få lidt hjælp til extension "skom_real_estate" til præsentation af mejetærsker uden større held og da jeg heller ikke selv er kommet videre vil jeg hører om der er nogen der kender en anden extension der vil egne sig til sådan en opgave, altså præsentation af mejetærsker med lidt info ala mærke, model, fod, timer, årgang, pris, bemærkninger samt 5 klikbar billeder af emnet.