[TYPO3-UG Denmark] skom_real_estate setup problem

Johnny Holm Jorsal Johnny at holm-jorsal.dk
Sat Oct 14 18:07:34 CEST 2006

Øhh nu har jeg ikke prøvet sådan en mailliste før, er der nogen der har set
hvad jeg har spurt om? grunden til at jeg er i tvivl er at jeg ikke kan se
mit spørgsmål på http://lists.netfielders.de/pipermail/typo3-ug-denmark/ og
da jeg tilmelde mig kunne jeg kun vælge engelsk som sprog så jeg aner ikke
om mit spørgsmål er end i en engelsk sproget mailliste. Det næste jeg er i
tvivl om er om det jeg spørg om er sådan noget man kan spørge om.
Mvh
Johnny