[TYPO3-UG Denmark] tx_commerce

Søren Guldbæk Olsen info at web-ss.dk
Fri Oct 13 22:08:47 CEST 2006

Hej Sune,

Har selv forsøgt mig med den dokumentation som er at finde i doc folderen -
Men synes ikke den er alt for god.. :-)

Den er svær at komme i gang med den tx_commerce - Så er der nogen der har
nogle idéer eller andre steder man kan læse mere om den, så sig endelig til.

Ellers lige en stor ros til jeres HP Nielsen shop.. Rigtigt godt gået..
Mange lækre funktioner - som jo giver noget at stræbe efter med den
tx_commerce.. :-) Godt gået!

Med Venlig hilsen / Best Regards
Søren Guldbæk Olsen