[TYPO3-UG Denmark] Sideindhold er forsvundet

Karsten kap at os.dk
Thu Oct 12 14:06:06 CEST 2006

Jeppe Donslund skrev:
> Er ikke så stiv i TemplaVoila endnu, så efter lang tids søgen, fandt jeg ud af at mapningen var røget sig en tur. Formentlig efter en lille ændring i en html-fil.
>

> Med venlig hilsen
>
> Jeppe Donslund
> Programmør
>
> Tlf. dir. 7633 8824
>
> Webmasters
> Agtrupvej 51
> 6000 Kolding
>
> Tlf. 7550 8877
> jd at webmasters.dk
> www.webmasters.dk
>

> Tilmeld dig vores nyhedsbrev på vores website

Hej Jeppe

Har været ude for et par gange, hvis man har opdateret sin html
tenplate.  Hvis man evt vælger css fil eller andre head ting, uden at du
først har gemt datastrukturen så ryger alt mappingen. Efter jeg har
måttet remappe det hele på flere sites, sørger jeg altid for at gemme
datastrukturen og lign, hver gang jeg har ændret noget i skabelonen.

mvh
Karsten