[TYPO3-UG Denmark] DB info

Troels Kjær Rasmussen troels at linkfactory.dk
Wed Oct 11 17:35:57 CEST 2006

Hvorfor bruger du ikke bare $TYPO3_DB til at connecte med hvis det er et
backendmodul? hvis det er et eksternt kald kan du evt bruge:

$TYPO3_DB = t3lib_div::makeInstance('t3lib_DB');
$TYPO3_DB->sql_pconnect(TYPO3_db_host, TYPO3_db_username,
TYPO3_db_password) or die("DIED!");
$TYPO3_DB->sql_select_db($TYPO3_db);

til at initere T3 databasen med og selvfølgeligt inkludere
class.t3lib_db.php osv med inden du initierer objektet.

mvh Troels Kjær Rasmussen, Linkfactory