[TYPO3-UG Denmark] TCDirect mail - erstat ###name###

Daniel Schledermann daniel at typoconsult.dk
Wed Oct 11 11:26:20 CEST 2006

Brian Bendtsen wrote:

> Kan så fortælle at det virker fint i mit preview men ikke når jeg sender
> mailen

Det burde være teknisk umuligt. %-)

Nå.. Nu bliver vi nok nød til at grave lidt i sovsen. Åben
class.tx_tcdirectmail_mailer.php, gå til linie 504, funktionen
"substituteMarker".

Selve funktionen burde være læselig nok. Prøv at skriv i hver if-gren
hvad den aktuelle marker hedder, samt om den er substitueret eller ej.
Prøv så at køre dit nyhedsbrev manuelt fra shell og fra preview, og se
om der er forskelle i outputtet.

/Daniel