[TYPO3-UG Denmark] Tidsbegrænset content

Peter Klein peter at umloud.dk
Wed Nov 29 16:30:02 CET 2006

Hej Søren. Lav typen på Start/Stop felterne om fra "date" til "datetime".
Så kan du indtaste tidspunkt også.

En let måde at gøre det på, er at installere "date2cal" extensionen. Hvor du
kan vælge om du vil lave typen om på Start/Stop felterne. (Og så får du også
en popup kalender på alle datofelter, som gør det en del letter at indtaste
datoer.)

--
Peter Klein/Umloud Untd

"Søren Guldbæk Olsen" <info at web-ss.dk> skrev i en meddelelse
news:mailman.59167.1164813883.30218.typo3-ug-denmark at lists.netfielders.de...
Hej alle,

Jeg har nogle almindelige tekst content elementer som jeg skal have
tidsbegrænset på en side..

Det er som en slags julekalender, hvor et element skal vises hver dag. Det
jeg har gjort er at sætte en start og en stop dato ind i felterne - men
problemet er så at der ikke er mulighed for at vælge et tidspunkt på dagen.
Indholdet skal helst skifte kl. 00 eller der omkring..

Sådan som jeg har testet det nu, så synes jeg det virker ud fra det
tidspunkt jeg oprettet elementet.. Altså laver jeg et element kl. 14 så
ryger det af næste dag kl. 14..

Kan man på nogen måde selv bestemme klokkeslettet for start og stop dato,
eller tvinge det altid til at være kl. 00 ?

På forhånd tak..

Med Venlig hilsen / Best Regards
Søren Guldbæk Olsen