[TYPO3-UG Denmark] Problemer med maxW på billeder

Dycon - Lars Dyhr lars at dycon.dk
Fri Nov 24 14:40:10 CET 2006

Hej Camilla

Søren metode er jo lidt mere præcis (med at ændre det til et
billede-element).

Hvis du af en eller mystisk grund alligvel skulle forfølge det forslag,
jeg skrev, så skulle du selvfølgelig lige ændre de 600 i max W, som jeg
angav til de 927 du havde brug for.

Så din DS ville se nogenlunde sådan ud:

 > <field_topbillede type="array">
 >     <tx_templavoila type="array">
 >      <title>topbillede</title>
 >      <description>topbillede</description>
 >      <sample_data type="array">
 >       <numIndex index="0">topbillede</numIndex>
 >      </sample_data>
 >      <eType>ce</eType>
 >      <TypoScript>

5 = LOAD_REGISTER
5.maxImageWidth = 927

 >  10= RECORDS
 >  10.source.current=1
 >  10.tables = tt_content
 >  10.wrap = &lt;!--TYPO3SEARCH_begin--&gt; | &lt;!--TYPO3SEARCH_end--&gt;

30 = RESTORE_REGISTER

 >                     </TypoScript>
 >      <oldStyleColumnNumber type="integer">1</oldStyleColumnNumber>
> [...]

Med venlig hilsen
Lars Dyhr