[TYPO3-UG Denmark] Højrejustering i tabeller

Jeppe Donslund jd at webmasters.dk
Fri Nov 24 12:39:13 CET 2006

Men det er jo ikke kun FE den ikke højrestiller. Den gør det heller ikke BE når siden reloader når man har trykket på Save.

Det burde den vel have gøre.

Jeg har kørt med Typical hele tiden.

Med venlig hilsen

Jeppe Donslund
Programmør

Tlf. dir. 7633 8824

Webmasters
Agtrupvej 51
6000 Kolding

Tlf. 7550 8877
jd at webmasters.dk
www.webmasters.dk

Tilmeld dig vores nyhedsbrev på vores website