[TYPO3-UG Denmark] Højrejustering i tabeller

Dycon - Lars Dyhr lars at dycon.dk
Fri Nov 24 12:04:16 CET 2006

Hej Jeppe

Hvad mener du med listeemner. Hvad er din kildekode. Du skrev at det var
tabeller i rte?

Det var korrekt at du skulle smide indstillingen ind i Page TSconfig i
din rodside (og ikke i din almindelig TS setup). Du kan evt. se i
kildekoden i rte'en og sammenligne den med den du får spyttet ud i
frontend (koden i rte'en er godt nok konverteret til html-entiteter, men
du kan nok godt finde det tag der aligner din tekst).

I kilden kan du finde den nøjagtige forskel mellem de to, og så skal du
bare tillade de forskellige filtre at bevare den attribut.

Hvilken indstilling har du rtehtmlarea-config (Minimal Typical eller
Demo)? Prøv at skifte til Typical, hvis det ikke er det du har.

Prøv evt. også at sætte
RTE.default.proc.entryHTMLparser_db.tags.p.allowedAttribs = class,align
i Page TSconfig.

Med venlig hilsen
Lars Dyhr
   Dycon