[TYPO3-UG Denmark] windows 2003 og MSSQL

Jakob Nielsen jakob at t3cms.dk
Fri Nov 10 14:58:48 CET 2006

En potentiel ny bruger af typo3 forlanger at det skal køre i et miljø
der lyder som følgende:

Windows 2003
MSSQL (cluster)

De spørger nu om der er eksempler på andre der kører typo3 på en
2003-server med MSSQL. Jeg håber der er nogle her på forummet der kan
hjælpe mig med nogle eksempler, da jeg ikke selv har kunne opdrive nogle.

Jeg er med på hvilke ting der umibbelbart skal bruges, som f.eks DBAL
osv, men er der nogle erfaringer der kan hjælpe mig yderligere på vej?

På forhånd tak

Venlig hilsen Jakob Nielsen