[TYPO3-UG Denmark] Breadcrumb title i Typo3

Helge Vad helge at mereteland.dk
Mon Nov 6 10:09:25 CET 2006

"Thomas Løjmann Jørgensen" <typo3 at lojmann.dk> skrev i en meddelelse
news:mailman.12385.1162735220.30218.typo3-ug-denmark at lists.netfielders.de...
> Jeg vil gerne anvende en breadcrumb title som <title>-tag.
>
> Jeg har googlet en del og finder en masse TypoScript til at skrive en
> breadcrumb ind på siden i en HTML container, men jeg ønsker ikke at have
> den vist på siden, men bare som <title> istedet for default typo3 titlen.
Der er sikkert flere måder, - en måde er at slå T3 titleTag fra, og så tilføje din egen titletag i header:

# tiltle tag definition...
lib.breadcrum=.....

# disable default titletag
config.noPageTitle=1

# add title tag ( antag .10 ikke bruges til andet !)
page.headerData.10 < lib.breadcrum

PS - der er i øvrigt forskel på at bruge lib og temp - se eks.
http://lists.netfielders.de/pipermail/typo3-english/2006-July/027039.html

MVH Helge Vad