[TYPO3-UG Denmark] Page tree går i en uendelig løkke

Thomas Løjmann Jørgensen typo3 at lojmann.dk
Wed Nov 1 23:09:13 CET 2006

Løst og løst... Nu kan jeg se mit page tree, men når jeg vil oprette en
ny side eller et nyt element, så kommer denne her entry med PID = '0'
ind i databasen og jeg får ikke lov at lave den nye side.

Det sker når jeg vil vælge hvilke template jeg skal anvende. Uanset hvad
jeg vælger, så reloader den blot siden (og i baggrunden, bliver der sat
et entry i databasen, der siden hen får menu'en til at gå ned!)

Jeg har prøvet at remappe mine Templavoila templates, åbne data struktur
op og gemme dem (bare så de blev "opdateret") men lige meget hjælper det.
Prøver jeg at oprette et nyt template element, blot for at se om det nu
er min template record som er underlig, kan jeg ikke slette denne igen
samt den kommer med en fejl, når jeg vil (re)mappe templaten. Fejl: No
UID was found pointing to a Template Object record.
Prøver jeg at rette hvilke template-fil den skal pege på, kommer samme
fejl frem.

Det lyder lidt til, at det måske er hele min database som der er gået
ged i, mon nogle kan be- eller afkræfte dette?

/Thomas