[TYPO3-UG Denmark] Page tree går i en uendelig løkke

Thomas Løjmann Jørgensen typo3 at lojmann.dk
Wed Nov 1 21:50:35 CET 2006

Hej,

Når jeg vil se mit page tree i Typo3 BE, så går den bare i en uendelig
løkke.

Den står lige et par sekunder, og så går den ellers i krig med at
generer et uendelig page tree som bare fortsætter med at tilføje et nyt
level pr. entry.

Hvis mit oprindelige træ så sådan her ud:
Start
-- Side 1
-- -- Side 1 A
-- -- Side 1 B
-- Side 2
-- -- Side 2 A
-- -- Side 2 B

Så ser det sådan her ud nu:
Start
-- Side 1
-- -- Side 1 A
-- -- -- [No title]
-- -- -- -- Side 1
-- -- -- -- -- Side 1 A
-- -- -- -- -- -- [No title]
-- -- -- -- -- -- -- Side 1
-- -- -- -- -- -- -- -- Side 1 A
-- -- -- -- -- -- -- -- -- [No title]
osv osv osv...

Hvad kan der være galt? Jeg har ikke rettet i noget, så det må være gået
i fisk af sig selv, men det kan det vel sådan set heller ikke...

Er der en repair eller lign. jeg kan køre som får det til at blive ok
igen, eller er der ikke andet for end at bygge sitet op igen, fra bunden af?

Sitet er ikke så stort og virker ok som det er nu, dvs. i front end ser
man ikke de mange sære levels, der ser alting normalt ud.

Det er Typo3 4.0.2 jeg anvender.

Har prøvet at google lidt men kan ikke rigtig finde noget på det jeg har
søgt på.

Nogle der har en ide?

--
Kind Regards,

Thomas Løjmann Jørgensen
Branteviksgatan 30
214 41 Malmö
Sweden

Cell: +45 60 81 04 04
Home: +45 36 99 04 20 / +46 (0)40-693 11 12

http://lojmann.dk - Personal Homepage
http://freelance4u.dk - CV and references