[TYPO3-UG Denmark] Poster i tt_address

Jeppe Donslund jd at webmasters.dk
Tue May 30 13:50:02 CEST 2006

Jeg har i phpmyadmin i tabellen tt_address lavet nogle felter som refererer
til checkbokse. De kan være 1 eller 0, krydset eller ikke-krydset.

Om disse felter er krydset eller ej skal jo også kunne administreres via
Typo3.

Med venlig hilsen

Jeppe Donslund
Webdesigner

Tlf. dir. 7633 8824

Webmasters
Agtrupvej 51
6000 Kolding

Tlf. 7550 8877
jd at webmasters.dk
www.webmasters.dk

Tilmeld dig vores nyhedsbrev på vores website