[TYPO3-UG Denmark] Linux nybegynder - hvad skal jeg gå efter?

Peter Olsen po at sitesystems.dk
Sat May 27 09:45:06 CEST 2006

Hej Trine,

din gl pc 650 er rigeligt, hvis du ønsker bedre preformance er det rammen
du skal forsøge at få opgradueret, 512 Mb vil være perfekt.. selvom at du
ikke kommer til at lide under 256 Mb ram.

Som jeg læser det har du tænkt dig at have den som selvstændig local server,
måske skal du overveje SME serveren, en komplet server løsning som
preformer fint og tager 15 min at installere alt incl. og den kræver
absolut ingen linux kendskab. alle opsætninger er webbaseret og ufatteligt
nemt og ligetil.

http://contribs.org/modules/phpwiki/index.php?Downloads

Med venlig hilsen

Peter Olsen