[TYPO3-UG Denmark] Nybegynder i Typo3

Tine Müller tinem at email.dk
Thu May 25 10:34:36 CEST 2006

"Terkild" wrote
> Der er kun skrevet officielle bøger om Typo3 på Engelsk, tysk og fransk.
> Typo3 er ikke pr. definition på dansk, men kan sættes op til at have
> danske oversættelser (fra default sprog - engelsk).

Først mange tak for dit svar. Jeg regner med at det er billigst at købe den
herfra http://typo3.org/documentation/typo3-book/ - hvor meget bliver det i
danske penge inkl. evt. ekstraudgifter til moms/fragt/skat m.m.?

> Quickstart tutorialen der er blevet nævnt i et tidligere svar kan du finde
> på dansk her:
> http://typo3.org/documentation/document-library/tutorials/doc_tut_quickstart_dk/current/

Findes denne ikke til download i pdf-format, så man kan printe den ud?

--
KH
Tine Müller

homepage: http://tine_muller.homepage.dk/